sábado, 26 de diciembre de 2009

Danys colaterals.


Aquest any, l'esperit del nadal, no a aparegut per casa meva.
A primers de mes, ja donava indicis de no fer acte de presència,
però tampoc volia donar-li mès importància, no fos cas que la sobresaturació del Corte Inglés, el Almendro i el calvo de la loteria, haguessin aconseguit abduir-me definitivament desprès de tants anys d' insistència corporativa.
Per l' Inmaculada, la sospita va crèixer.
Per Santa Llúcia, ni pessebre, ni llumetes, ni tió.
El dia de la grossa, ni per a pipes-com sempre-, ni un torró.
Per la fira de la Catedral i els seus voltants, ni rastre.
I ja com a definitiu, a la missa del gall amb cant de la sibil.la inclòs, vaig adormir-me.
Com a estat possible?
qui o què a fallat?
l'esperit, la butxaca, l'edat, tot jo, el canvi climàtic,
l'atur, el terrorisme, la Belén Esteban...?
Si el 2010, torno a patir els mateixos danys colaterals,
em preocuparà encara molt més, estic gairebé segur.






No hay comentarios:

Publicar un comentario