lunes, 28 de septiembre de 2009

El teu pit.


Endinsar-me, tafanejar, triar i remenar, ser un cos invisible campant sense que ho sàpigues pel teu cervell, planeta inexplorable. Pels teus ulls d'incògnita permanent, experts en interrogatoris de tercer grau, als meus silencis que no ho són, no són més que temps morts necessaris per re composar-me, davant la seva mirada.Per la teva boca, preludi dels actes que represento al cabaret de les delícies quotidianes que em proposa.I arribar al teu pit, Via Làctia on em perd-ho les nits en que el teu far m'enlluerna i em confon, el teu pit, destí final de la meva expedició secreta.

1 comentario:

  1. Hola. Hemos visitado y disfrutado tu página, y nos gustaría intercambiar enlaces y banners entre ésta y la nuestra (Escritores Negros -http://escritoresnegros.blogspot.com-)

    Si estás de acuerdo, mándanos a escritoresnegros@gmail.com la URL de las páginas que deseen enlazar y los banners de las mismas.

    Un saludo y gracias.

    ResponderEliminar