miércoles, 15 de julio de 2009

A la plaça.














Aquest cartell,és el guanyador del concurs que enguany ha convocat l'escola
Sant Felip Neri,per a
cel.lebrar el seu 50 aniversari.

....i no sé quin és el nom del autor@.Robat,robat no és,vaig
comprar una reproducció ¡¡¡

A la plaça,un diumenge,
a la plaça,una tarda,
a la plaça,l'esperança,
a la plaça,joventut.
a laplaça,una guitarra,
a la plaça,una cançó,
a la plaça,se m'oblida.

A la plaça,una història,
a la plaça,una guerra,
a la plaça,nens que juguen,
a la plaça,una font,
a la plaça,cauen bombes,
a la plaça,que és això?,
a la plaça,se m'oblida.

A la plaça,una noia.
a la plaça,no sé que em passa,
a la plaça,un cavall fort,
a la plaça,setze anys,
a la plaça,un petò,
a la plaça,un amor?,
a la plaça,se m'oblida.

A la plaça,temps de canvis,
a la plaça,vull que vinguis,
a la plaça,a les vuit,manifestació,
a la plaça,a Sant Jaume,
a la plaça,Te recuerdo Amanda....,
a la plaça, tu i jo,sols,
a la plaça,se m'oblida.

A la plaça,on fa tant temps,
va nèixer el meu primer gran amor,
es fà mes dona cada dia,
el meu ùltim gran amor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario